کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام سایت، جدید ترین مطالب سایت را در تلگرام خود مشاهده کنید

Sorry, no posts matched your criteria.

این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد

تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات

چگونه با انرژی منفی و استرس مقابله کنیم

2 مارس 2021
253 views
بدون نظر

 

 مقابله با استرس , تلاش

alw1.ir

سعی کنید با استرس مقابله کنید 

اگر اخیراً استرس شما را تسخیر کرده است ، ممکن است سرانجام به این نتیجه رسیده باشید که وقت آن رسیده است که در این مورد کاری انجام دهید. امروز ما برخی از تاکتیک ها را برای کمک به مقابله با استرس اضافی اجرا می کنیم از جمله:

لیست درست کنید :

1.خوب بخور
2.مقداری «شما وقت» ایجاد کنید
3.بیشتر حرکت کن
4.برخی گیاهان را امتحان کنید

در طول این وبلاگ ، ما با جزئیات بیشتری به این مضامین می پردازیم ، و توضیح می دهیم که چگونه می توانند مفید باشند و چگونه می توانید آنها را در جای خود قرار دهید.

. لیست تهیه کنید

تهیه لیست کمی بحث برانگیز است زیرا ما نمی خواهیم در معرض فشار بیش از حد به خود قرار بگیریم. با این حال ، برای من ، سازمان مهم است و تا زمانی که شما این کار را به روش صحیح انجام دهید ، ساختن و پیوستن به لیست ها قطعاً می تواند تأثیر مثبتی بر روحیه و سطح استرس شما داشته باشد.

 

من دوست دارم لیستی از کارها و / یا اهداف مفید داشته باشم که می توانم مرتباً به آنها مراجعه کنم. یک نکته خوب این است که آنها را به اهداف فعلی و آینده تقسیم کنید ، بنابراین در تلاش برای تلاش در یکباره همه چیز احساس خستگی نمی کنید.

 

همچنین ، ایده خوبی است که تاریخ خود را به اهداف خود ضمیمه کنید ، زیرا در غیر این صورت ، ما می توانیم این عادت را به تعویق بیندازیم – من می دانم که قطعاً می توانم مقصر آن باشم اما ، به یاد داشته باشید ، با تنظیم بیش از حد خیلی زیاد به یکباره ، زیاد به خود فشار وارد نکنید. بنابراین حتی یک یا دو کار کوچک در روز ، و یک کار بزرگتر برای هفته آینده ، مثلاً می تواند یک شروع واقعی باشد. سپس ، وقتی آنها را کامل کردید ، آنها را تیک بزنید ، آنها را از بین ببرید ، از این احساس موفقیت لذت ببرید و نگاه بعدی خود را تعیین کنید.

نکته دیگر در مورد لیست ها ، نگه داشتن دفترچه یادداشت و قلم در کنار تخت خود است. این واقعاً می تواند به شما کمک کند تا هرگونه استرس یا نگرانی ناخواسته را قطع کنید ، درصورتی که قطعاً مورد استقبال قرار نگیرید – شب هنگام! این بدان معنی است که شما می توانید ذهن خود را به طور فعال تخلیه کرده و به ذهنیت آرام تری دست پیدا کنید تا به خواب بهتر کمک کنید.

برای اطلاعات بیشتر ، نکات مربوط به مراقبت از خود را در مورد این روش در زیر مشاهده کنید:

نکته خودمراقبتی من:
شب دفتر یادداشت و قلم کنار تخت خود نگه دارید

در آخرین ویدیوی مراقبت از خودم ، من توضیح می دهم که چگونه نگه داشتن دفترچه یادداشت و قلم در کنار تخت خود در شب می تواند به شما کمک کند ذهن خود را خالی کنید ، آرام باشید و در نهایت به خواب بروید:

خوب بخور

من بعنوان یک متخصص تغذیه اغلب به غذا رجوع می کنم ، با این حال ، این غذا مطمئناً موجه است و ، به خصوص اگر علائم ناخواسته ای مانند استرس بیش از حد را تجربه می کنید ، مهم است که آنچه روزانه می خورید و اینکه چگونه ممکن است تأثیر بگذارد ، مهم است. شما.

 

و همچنین طیف خوبی از مواد مغذی که برای حمایت از فرآیندهای شناختی سالم باید شامل آن باشید ، از جمله انتخاب رنگارنگ میوه و سبزیجات ، چربی های سالم از جمله مقدار خوبی از امگا 3 و غلات کامل غنی از ویتامین B ، برای من ، وقتی نوبت به استرس می رسد ، نوشیدنی ها نیز مورد توجه قرار می گیرند.

کافئین ، به عنوان مثال ، عامل مهمی برای پاسخ های استرس در بدن ما است. کافئین غدد فوق کلیه را تحریک می کند تا هورمون هایی مانند آدرنالین ترشح کند که می تواند بلافاصله احساس اضطراب و اضطراب در ما ایجاد کند. بنابراین ، برای من ، این یکی از زمینه های قطعاً بهبود کار است. هدف شما این است که برخی دیگر از گزینه های بدون کافئین را جایگزین کنید یا حداقل کافئین را فقط در اواخر صبح محدود کنید و واقعاً تفاوت را احساس خواهید کرد.

 

 


لینک کوتاه مطلب

https://alw1.ir/?p=57

برچسب ها

مطالب مشابه